Störningsmoment i höjdhoppet

Lyssnade idag på höjdhopp i mina hörlurar på jobbet och just när det skulle avgöras om Stefan Holm skulle hålla sig kvar i tävlingen kom några förmän för att prata om en rutin på jobbet. Jag bjöd på en snygg tankepaus när jag fick en fråga, samtidigt som jag lyssnade om Holm tog sig över 2,36m i sista hoppet.

Tråkigt nog rev Holm och kanske berodde det på störningen på Indexator. Jag måste för övrigt säga att jag kommit in i OS mer och mer ju längre det lidit. I början såg jag inget alls, men nu håller jag mig uppdaterad.

*****

Två och en halvtimme kvar på jobbet. Sedan bär det hem för att kanske gå en promenad och sedan plocka ihop lite i lägenheten. Rykten säger nämligen att någon från Franklins Fastigheter ska kolla till den så kallade vattenskadan i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback