Tillbaka på jobbet

Igårkväll gjorde jag första arbetsdagen efter semestern och jag trodde faktiskt det skulle vara mer ångestladdat än det blev. Jag tror att det faktum att jag inleder med en eftermiddagsvecka och får sovmorgon och bara behöver jobba fyra dagar underlättar. Annars är jag ett större fan av förmiddagsveckorna som brukar gå snabbare och som innebär att man kan träna på kvällarna.

*****

Fick höra av Jens Endfors på jobbet att vår gamla hockey- och fotbollstränare hade frågat någon i publiken på fotbollsmatchen i söndags vem den där nummer 18 (Vilhelmsson, himself) var och undrat om det var något nyförvärv. Man har tydligen inte gjort så mycket avtryck tidigare eftersom han inte kände igen mig. Bör tilläggas att jag arbetar på samma företag som min förre tränare.

Men tydligen ska orsaken att han inte kände igen mig ha varit att jag färgat håret. Jag tror dock stenhårt på spåret att jag inte gjort något intryck tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback