Uppdatering

I veckan har vi haft två stycken innebandypass, med skiftande kvalitet om jag får säga mitt. Men det är ju nu vi har möjlighet att ha lite sämre dagar. Då toppar vi formen i serien istället.

*****

Det kommer mest troligt att bli en träningsmatch mot Strand inom en snar framtid. Kommer bli kul att se vart vi står och sedan få ett svar om ens "hårda" sommarträning gett något.

*****

Till helgen blir det Ligacupmatcher i Umeå och jag har bokat in mig på hotell Mollstråket redan. Det är inte ofta man får bo på hotell där det samtidigt renoveras i badrummet. Min "bortamatch" ger mig också ett bra tillfälle att se vad min nya bärbara dator går för.

*****

Jag och "Bowlarn" är nära nu att boka en riktig drömresa till en annan kontinent.

*****

Inte mycket mål från Tobbe Holmström igår. Antingen hade storebror Jonas mutat honom att inte göra så många mål eller också har alla glasstalrikar börja sabba den annars goda formen hos lillebror. Inga mål från mig heller i och för sig, men vad har man för förväntningar där?

*****

En ny ung spelare i laget spydde på träningen i måndags och förra veckan klev en annan av med spykänslor efter fysträning. Berodde det på en hårda pass eller på magsjukdomar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback