Eksem

Har varit lite frånvarande här på bloggen på sistone. Vet inte vad jag ska skylla på riktigt. Kanske får dra samma "ursäkt" som när hockeylaget Södertälje ville bli av med sin stjärna Hannes Hyvönen och skyllde på att han hade eksem och spelförbud innan han lämnade klubben och försvann till Ryssland.

Mina inlägg på bloggen har uteblivit på grund av "eksem", men nu är jag på gång i igen tror jag.

*****

Kul att Per Nilsson kommenterat ett inlägg här på bloggen. En profil är tillbaka. Hoppas kommentarerna fortsätter hagla.

*****

Ett riktigt bottennapp mot Strand senast följdes upp av en helt okej träning i måndags. Nu får vi hoppas att vi kan få ytterligare en bra träning i benen innan vi gör vår sista match innan juluppehållet. Den träningen blir för övrigt på torsdag istället för onsdag.

*****

Juluppehåll och snö brukar kunna innebära lite utebandy också. Ett spel som gynnar mig mer faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Suss

Skönt att eksemen gett med sig, inget inlägg om VM ens? Själv sjukskriven idag sett Danmark -Estland, hejade på Estii,då mitt blod är 100% finskt.Tystnaden (heja gula)på läktaren i söndags,förklaras av att min förkylning satt sig på stämbanden,var det därför ni förlorade? Tror inte det själv det behövdes mer än så.

2008-12-09 @ 16:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback