Gästboksdebatt

Jag verkligen älskar de lag som har gästböcker på sin hemsida och därmed bjuder in folk att kasta hur mycket skit man vill. För närvarande rekomenderar jag IBK Söders (jag vet dom heter nåt Umeå City-aktigt) gästbok i herrtvåan. Där debatteras det flitigt nu angående att division II-laget haft med 8-9 superliga spelare i en match. Allt helt enligt reglerna men i sann Umeå City IBF-anda så plockar man ner lite spelare uppifrån och vilar sina egna. Utbildning kallas det visst.

Jag är inte skyldig till något inlägg själv, men passa på att läs innan de plockas bort. Sandåkern som leder herrtvåan brukar också låna spelare från ett superliga lag, dock inte i samma mängd. Annars är ju SSK mer kända för den så kallade Sandåkernmodellen, det vill säga att man rekryterar spelare/ledare med Vindelnanknytning. Summan av det är ju att man leder serien.

David Lundberg som är tränare i IBK Söder har ju tidigare gett mig ett lukrativt erbjudande att spela med dom när dom möter Sandåkern, så dom har nån spelare som kan plocka tränaren i motståndarbåset. Men med tanke på att dom lånat in 8-9 spelare så kanske en smartare lösning är att ringa mig redan nu. Ni har mitt nummer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback