Jobbuppdatering

Har sedan sist hunnit:
* Skriva på uppsägningspapper på jobbet.
* Ätit julbord med jobbet på hotellet.

Så vi blandar de positiva och negativa sakerna på jobbet nu. Den 22/3 är i alla fall min sista anställningsdag, om inte något revolutionerande händer. Cirka en vecka efter att jag slutar så åker jag och Bowlarn till USA och Kanada för att se hockey, så det blir ju en bra början på ledigheten.

*****

Driver just nu tesen med en spelare att en del i att många är sjuka/skadade nu beror på "för mycket tvspel och för lite friskvård". Det går ju inte att sätta ett likhetstecken emellan helt och hållet, men jag tror helt klart att det är en av anledningarna. haha

*****

Pojkar 93 gör sin sista match innan uppehållet och serieledande Hörnefors IF väntar. Som vanligt har jag ingen koll på motståndet, utan för mig är dom bara namn på ett papper och så ska det förbli. Förhoppningsvis kan vi ju göra en bra avslutning inför uppehållet.

*****

Hade inte varit fel att se IBK Dalens herrar idag, men pojkar 93 prioteras helt klart före.

*****

Ifjol delade Simon Larsson ut julklappar till sina medspelare i en krönika på hemsidan. Vem är tomte i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback