Juluppdatering

Ska väl göra som många andra bloggare i dessa tider och redovisa lite vad jag fick i julklapp. Bland annat fick jag detta:
* Pulsklocka.
* Biljetter till SM-finalen i innebandy.
* Bakbord.
* Kuddar till mitt kreativa fönster där man ska sitta och spela gitarr eller skriva.
* Biljett till nyårsrevyn (som äntligen inte är i vägen på Fritidscentrum).

*****

Nu på lördag drar årets innebandycup igång på Fritidscentrum. Förra året spelade jag inte alls, men i år har jag tackat ja till att spela med fjolårsvinnarna Dynamo. Det är självklart en svaghet att dom "offrar" en plats på mig, men dom var väl i behov av en gris helt enkelt. Jag har hoppat på för att jag tror laget har en chans att slåss om guldet, men det är en ruskigt tuff grupp laget hamnat i. Jag ska i alla fall kriga tills jag stupar...

*****

Det har funnits planer på att en av min gruppmotståndare Conny Forsberg skulle sova över hos mig. Men det verkar ha löst sig på annat sätt. Annars hade jag ju haft ett gyllene tillfälle att kräva gentjänst då han är målvakt. För utan mutor lär jag inte göra mål...

*****

Årets innebandycup är lite som kvalserien i hockey - det finns många sätt att ta sig till slutspel.

*****

För övrigt har jag varit lite agent till bröderna Röring i cupen, men det vet dom nog inte om. Jag vill bara att Johan och Erik ska veta att jag blev erbjuden en av era platser innan, men tipsade om er istället. Jag förväntar mig grymma presenter av dom, om dom vinner turneringen. (Skumt upplägg på hela det här stycket för övrigt. Först pratar jag om Röringarna och sedan direkt till dom. Knappast korrekt).

*****

För övrigt tror jag att jag ska ta tag i det grymt underskattade bandet Rebellernas hemsida senare under julledigheten.
www.rebellerna.se

Lägg adressen på minnet.

Kommentarer
Postat av: #92

Varför inte ta tag i hela er karriär med Rebellerna innan ni når botten och spelar jullåtar på Konsum inför nästa julhandel?

2008-12-28 @ 07:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback