Stoppa pressarna!

Senast jag skrek att man skulle stoppa pressarna här i bloggen tror jag var när förbundet la ut en nyhet om att en av medarbetarna bytt efternamn. Man hade då varit sen på att lägga ut många andra nyheter, men namnbytet var givetvis hög prioritet.

Nu är det dags igen att stoppa pressarna tycker jag. Efter att jag surfat runt lite och läst kvällstidningarna på nätet ser jag att den förre (?) dörrvakten på Spy-bar "Fadde" har varit mycket i media de senaste dagarna. Eller vad sägs om dessa två otroligt intressanta berättelser:

* Fadde flyttar från mamma. Efter att ha bott hemma hos mamma när något förhållande kraschat ska nu Fadde skaffa eget lägenhetskontrakt. Jag önskar honom lycka till.

* Fadde extraknäcker som jultomte hemma hos tre familjer.



Jag hoppas ni andra har lika stort hjärta som Fadde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback