Utebandy

Vi lirade utebandy i måndags och det är något som tilltalar mig. Lite mer fysiskt spel och möjligheten att smälla på. Fredrik "Målgörarn" Sandström var glödhet i början, men han och lagkompisarna fick till slut se sig besegrad av ett bättre lag med bland annat kusinerna Vilhelmsson.

*****

Thomas Sjögren, en av många spelare som numera återfinns i Sandåkern, gästspelade och inledde matchen med att slå en felpassning så det blev ett baklängesmål. Lagkamraten Niklas Andersson var skeptisk och kommenterade det hela med "Det syns att du spelar i Sandåkern".

*****

Tippade innan säsongen i min hemsidepresentation att vår poängliga kommer sluta som följande:
1:a Tobbe Holmström, 2:a Niklas Andersson, 3:a Johan Röring

Efter halva serien ser det ut som följande:
1: Tobias Holmström, 2:a Niklas Andersson, 3:a Oskar Larsson, 4:a Johan Röring.

Känns som jag inte är helt fel ute i alla fall. Men ha då också i åtanke att jag uttalat mig om att ska ligga topp fem i den interna poängligan. Jaja, det är ju en bit kvar av serien.

*****

Tippade också att Lars Vilhelmsson skulle vinna utvisningsligan och att jag skulle vara glad om han motbevisade mig. Efter halva serien ligger Lars på delad 16:e plats med noll minuter. Fortsätt i den stilen!

Kommentarer
Postat av: #4

Noll minuter? Jag var tvungen att kolla så att du inte hade skrivit fel

2008-12-24 @ 08:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback