Återupplivningsförsök

Gör nu ett försök återigen att återuppliva bloggen. Floppar jag som vanligt är frågan...
Har varit några matcher sedan jag skrev senast och rent generellt kan man väl summera årets säsong i division III med att vi vinner mot "fel" lag och förlorar mot de vi ska vinna mot. Men vi har visat att det finns mycket talang och kunnande, som tyvärr inte alltid kommer ut.

*****

En av anledningarna till att jag skriver igen är att Thobias Löfgren (numera Vildmännen) har kört hårda påtryckningar mot mig. Och självklart vill jag göra honom glad.

*****

Noterar att Sävar skriver att vi var rätt bleka mot dom senast - och visst jag håller med. Tycker dock det är kul att dom själv tycker dom gjorde en jävligt bra insats. Borde man inte vinna med mer än 3-2 då?

*****

På fredag tror jag att det blir att se Umeå Citys herrar för första gången den här säsongen. Dom brukar ju kunna spela rätt bra. Ska också bli kul att se bröderna Samuelsson i Granlo som kommande säsong spelar i Dalen. Har inte sett dem sen Nolia Cup.

*****

Deltog inte själv igår på träningen på grund av lite sjukdom. Men det blev en jämn match i alla fall där det gråa laget kunde avgöra i sudden death. Och det blev ett bröderna Raring-samarbete. Johan Raring hängde upp den, framspelad av tvillingbrorsan Erik.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback