Fick kasta in handuken

Jag har som sagt gjort comeback (igen) i bloggen idag och passade på att skriva ett inlägg under fikarasten. Klockan 12:00 kastade jag dock in handuken och sjukanmälde mig. Blir att vila upp mig nu innan jag förhoppningsvis är kry på fredag. För övrigt brukar jag inte vara sjuk ofta, så det är ju bra jag får känna på det också. haha

*****

Kilade in på apoteket och köpte lite alvedon idag. Noterade att det är skrivet med blindskrift även på förpackningen. Har aldrig ens funderat på problematiken med att vara blind och ta rätt medicin i medicinskåpet. Råkar man ta fel kan det ju få rätt otäcka konsekvenser som sagt, så det är ju ruskigt smart. Varje dag lär man sig nåt nytt.

*****

Säsongen börjar lida mot sitt slut och det är dags att förlänga lite olika kontrakt. Blev för övrigt klart med en ny förlängning ikväll och det lär väl dyka upp på hemsidan framöver vilka som förlänger kontrakten och vilka som inte gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback