Slut på Cast Away?

Det finns planer på att byta ut mitt Cast Away-utseende och det kan ske redan ikväll. Det kanske kommer något bildbevis i bloggen framöver hur det blev.

*****

Tyvärr krockar A-lagsmatchen med att vårt P91 spelar samtidigt, som så många gånger förr. Samt att Pojkar 93 spelar samma dag. Det är synd eftersom inte spelare i de yngre lagen inte kan spela med de äldre i samma utsträckning som vi kanske önskar. Men det man kan glädjas åt är ju att vi har både ett P91 och ett P93 lag under herrlaget. Dessutom kommer vi starta fler ungdomslag (planen är så i alla fall) och då kommer återväxten bli ännu bättre i innebandyn. Det kommer ju bli på bekostnad av en annan vinteridrott här i Vindeln, men dom har väl knappast brytt sig om oss nån gång, så varför ska vi känna någon sorg?

Framtiden ser helt enkelt så sjukt jävla bra ut.

*****

Jag och herr Holmström ska på cup med ett pojkar 95-lag är tanken nu efter säsongen också. Där har vi nog ett framtida lag i serie. Som sagt; framtiden ser ljus ut för de som vill spela innebandy i Vindeln.

Tack för mig


Kommentarer
Postat av: #92

Antar att du slant på tangentbordet, eftersom det är ett 96-lag...

2008-02-20 @ 20:41:32
Postat av: Bowlarn

Känns väl inte som att nån av er har hundraprocentig koll. Det är ett 96-97-lag...

2008-02-20 @ 21:46:10
Postat av: #19 Vilhelmsson

Håll dig till din egen blogg Bowlarn istället för att sprida dynga i min.

2008-02-20 @ 23:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback