Tillbaka på jobbet

Tillbaka på jobbet efter en dags sjukfrånvaro och nu är jag "fit for fight" igen. Använder min fikarast nu till att skriva ett blogginlägg, vilket bara kan vara ett tecken på hur lite liv jag har.

*****

Simon Larsson har i veckan visat upp lite psycho-blick, vilket jag också har/har haft, så det är ju positivt för framtiden om någon kan ta över min psychoroll, så jag kan spela ut mitt register som zorro-kung istället.

*****

Ikväll blir det att se Umeå City som sagt och vi åker med en rätt stark laguppställning måste jag säga. Jag, Jonas "Sven-Duva" Holmström, Pelle Nilsson, Simon Larsson, Robert Lövgren och Mattias Lövgren.Var länge sedan jag såg Umeå City, men dom brukar ju kunna bjuda på rätt trevligt spel (för dom som nu gillar det).

*****

Min nya bild beskrevs i en kommentar som lite "Cast Away". Det tar jag enbart som en komplimang...
Bedöm själva likheten:
Tom Hanks i "Cast Away"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback