Vem drar längsta strået?

Sista seriematchen för säsongen i helgen och det är då det avgörs helt och hållet vem som vinner den interna poängligan. Lars Vilhelmsson har hittills mäktat med 18 mål och 10 assist (28 poäng) och tvåan Robert Hedman står på 15 mål och 11 assist (26 poäng). Värt att notera:
* Tvåan Robert Hedman har missat de två senaste matcherna och är ruskigt spelsugen.
* Ettan Lars Vilhelmsson är bortrest och missar matchen.

Klarar Hedman av att göra tre poäng och passera Lars? Vill ens någon kedjekamrat till den gamle duracellkaninen passa honom eller har Lars betalat pengar åt sina medspelare för att få vinna den interna poängligan. Jag tror att innerst inne vill dom väldigt gärna vinna poängligan båda två, även om dom kanske inte skulle erkänna att det är så viktigt.

Min personliga gissning är faktiskt att Hedman gör tre poäng (2+1) och tar hem det. För egen del har jag 0+0 , men satsar som vanligt på att vinna poängligan. Se upp säger jag bara. I helgen blir det 30 poäng från min klubba.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Lycka till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback