Hoppas det inte tar slut ikväll

Ikväll spelar Dalen mot Pixbo och det krävs en vinst för att hålla sig kvar i slutspelet och sedan ytterligare en vinst på bortaplan för att gå vidare. Jag hoppas Dalen klarar det, framförallt för att brorsan verkar odla något slags slutsspelsskägg. Så ur den aspekten hoppas jag verkligen det blir final. haha

*****

Två utebandymatcher i helgen och det är kul att få lite variation i spelet. Framförallt kul att få grisa ännu mer än vanligt, få se offensiv planhalva och eventuellt hänga dit ett eller annat mål. Lunkan dök upp på söndagen också och denna gång presterade han bättre än förra gången. Förberedelser är allt!

Nu ska jag förbereda mig för Dalenmatchen. Det gör jag genom att duscha, städa och äta.

Kommentarer
Postat av: Inga

Då jag var på Ica Draget för att köpa en kokosnöt så var dom slut. Dom sa att nån Nils köpt allihop. Var det du?

2008-03-25 @ 10:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback