Kännt

Dom som läst Bowlarns blogg, det vill säga alla kvinnor, har säkert noterat att vi varit och sett dansbandsgruppen Kent i Övik. Bandet gjorde en helt okej spelning och det är tredje gången jag ser Kent. Den här gången hade man också med sig ett ganska halvtaskigt förband i mina öron, vilket stärkte Kents aktier förstås.

*****

En del lirare från herrlaget+Bowlarn (ständigt denne Bowlare) spelade utebandy i fredags. Lagkapten Lundqvist var väl den som imponerade mest som vanligt. I sin roll som lagkapten är han van att se efter alla andra spelare, vilket ibland gör att han glömmer bort att ta hand om sig själv. Den här kvällen kostade det en lite tidigare hemresa, men nöden har väl ingen lag sägs det.

*****

Var och såg Vindelngruppen Ahead i lördags och dom kammade hem musiktävlingen och representerar nu Västerbotten i Musik Direkt-tävlingen. Mycket imponerande! Dom öste på bra och själv provade jag på att ta lite konsertfoton. Noterbart är att jag var tvungen att köpa två biljetter, eftersom jag glömde min första på hemmaplan. Men det var det helt klart värt när Ahead bjöd upp och levererade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback