Lite tid över

Har lite tid över nu på lunchen och det ägnar jag åt att skriva ett litet inlägg. Har väl egentligen inte mycket att säga. Men jag kan ju i alla fall skriva att började mina två första meningar i det här inlägget med "har" - lite variation tack! Jag lovar att jag ska skärpa mig.

*****

Läser Båwlaräns blogg att han tror Pittsburgh Penguins kan bli farliga i slutspelet i NHL. Jag är inte beredd att hålla med. Däremot visar Malkin upp en fin form och med Crosby på det kan det bli farligt. Hossa tror jag däremot kommer bli en floppvärvning.

Mitt favoritlag Detroit har ju haft det tungt i slutspelet de senaste åren. Så fort det tuffar till brukar dom väga lite för lätt, men förhoppningsvis kan dom stå upp i årets slutspel. Annars är alltid Ottawa kul att se tycker jag.

*****

Kan tipsa om att Vindelnbandet Ahead med en del daminnebandyprofiler från Vindeln spelar i Umeå på lördag. Tycker faktiskt folk kan ta tummen ur och fara och se dom på en musiktävling där. Dom brukar kunna ösa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback