Objektivt

Kommer idag få hem ett nytt objektiv till kameran som jag köpt och jag har enormt höga förväntningar. Förhoppningsvis kan det innebära lite mer actionfyllda innebandybilder på hemsidan bland annat.

*****

Förbundet har äntligen lagt ut information om P15-länslaget på sin hemsida. Nu borde det bara komma ut mer info om P17-länslagen, plus lite info om att en del klubblag i Västerbotten faktiskt spelar kvalspel snart. Men det är klart - ju fler innebandynyheter dom lägger in desto längre ner på sidan kommer ju årets nyhet "namnbytet" att komma. Så jag förstår att dom vill avvakta lite.

*****

Appropå kanslister så har vi nåtts av nyheten att huvudföreningens (VIF) kanslister sa upp sig själva i måndags, men fick dra tillbaka sin uppsägning i tisdags på grund av att facket ogillade den. Än är väl inte sista ordet sagt där antar jag och själv har jag noll koll på vad som händer. Förhoppningsvis blir det bra i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback