Utebandy ikväll

Ikväll blir det som sagt utebandy 19:00 på Älvbrinken. Hoppas så många som möjligt sluter upp till en hård kanp. Störst press ligger självklart på Johan "Lunkan" Lundqvist som borde vara grymt revanschsugen. Går också rykten om "Illern" kommer dyka upp om det inte vankas påskmiddag i det grymt uppsnackade köket. Han kan bli en riktig joker i leken och hur står han upp i det mer fysiska spelet?

*****

Lyssnade på lite Thåström på morgonen och då vill jag som vanligt fara och se honom live. Vore inte fel med en  varm sommarkväll i Malmö igen med lite Thåström.  Jag tror för övrigt att jag kommer bo i Skåne eller Köpenhamn en vacker dag i framtiden. Men först måste jag göra några säsonger i innebandyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback