Äntligen uppdaterat

Hemsidan på herrdelen är nu uppdaterad efter en viss tid i koma. På grund av tidsbrist har det stått stilla, men nu ligger nyheter ute från våra tre senaste matcher.

Någon som också borde uppdatera lite är bloggrannen här på hemsidan. Jag har personligen rätt usel uppdatering, men han är ännu sämre. Vad har hänt med alla inlägg om cykling och dylikt? Det viktiga är i alla fall att han slog fast att han inte tyckte det var så stor skillnad i uppdateringsfrekvensen när frågan togs upp förra helgen av en läsare. Dags att börja prestera månne?

*****

Vi förlorade torsdagens DM-match mot division III-laget Gamla Stan och den heta duellen mellan mig och brorsan uteblir. Istället blir det Gamla Stan som får möta Sandåkern.

*****

Har nu spelat två matcher i rad och det känns som jag kommit in i spelet lite igen. I matchen mot Gamla Stan var det ju till exempel en halvpluffsig spelare som kallade mig utvecklingsstörd och sa att det nog berodde på att mina föräldrar var syskon. Det gamla skämtet slår ju aldrig fel. Personligen brukar jag mest försöka övertala den ena Röringen att säga det till den andra. Men dom är för smarta för att nappa på det.

*****

Sen bortamatch vilket slutade med att Nicke Andersson sover över på soffan i vardagsrummet.

*****

Nu har jag spelat två matcher i rad - bänkning resten av säsongen?

*****

Jag och Tobbe Holmström gick för övrigt vilse i Eddahallens korridorer när vi skulle löpa igång på läktaren innan matchen.

*****

Bussresor med laget är ju så sjukt roliga och det känns verkligen som man svetsar samman laget ytterligare. Beröm också till skadade kusinen Lars Vilhelmsson som följde med.

Även Malin Larsson förtjänar en guldstjärna som följer med och kikar, samt fotar oss i vått och torrt (?)

*****

Båda våra motståndare i DM har slarvat med att planera in matcherna i tid och kalla oss. Dags för förbundet att göra allvar av alla hot om böter?

För övrigt sammanträder Tävlingskommittén idag fredag angående bland annat vår match mot Umeå City IBF/2. Blir intressant att se vad de har att säga i frågan.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback