I nästan två perioder höll dom ut!

Nyss lämnade mitt hockeysällskap i natten. Kvällens laguppställning bestod av Lars Vilhelmsson, Erik Röring och Johan Röring. Två perioder får väl ses som helt okej med tanke på att tvillingarna stigit upp tidigt på morgonen, men jag räknar helt klart att dom kommer orka med en hel match i framtiden.

*****

Min telefon som varit på lagning verkar vara tillbaka nu. Så i morgon hämtas den nog och snart är jag tillbaka som den sms-kung jag är född till. Kommer inte bli fel heller att kunna tanka in lite härlig musik i telefonen så jag kan lyssna på jobbet. Det mesta som spelas på jobbet i övrigt är nämligen katastrofalt dåligt.

*****

Kul att Anton Ekström finns med i truppen till P15-länslaget. Dessutom är Tobias Sjögren reserv och det är alltid kul när vi har spelare med i sådana här sammanhang. Appropå länslag så missar Erik Röring fredagsmatchen mot Vännäs för att han är på en uttagning till P17-länslaget.

*****

Nu är det dags att ladda för den tredje perioden. Detroit Red Wings har ett underläge att ta ikapp. Måste också leta fram kvittot till telefonen så Marcus "Bowlarn" Gunnarsson kan hämta ut den i morgon när han besöker den stora staden.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback