Letar glädjeämnen på en måndag

Måndag förmiddag och då gäller det att leta glädjeämnen. Ett av dem är helt klart att prata med Jonas Holmström i telefonen, eller rättare sagt när samtalet är slut och ingen av oss lägger på luren. Herr Holmström lever i tron att samtalet är avslutat och jag får gratis tjuvlyssning och eventuell underhållning när han pratar med andra människor eller sig själv.

Idag fick jag till exempel njuta av när han plockade upp innebandyspelaren Anton Ekström i bilen. Sedan var det något slags kundbesök som stod på schemat för Holmström. Men till slut hade jag fått min dos och la på luren.
 
*****

Vår match mot Umeå City/2 blev inställd i helgen eftersom motståndarna hade sju utespelare och ingen målvakt. Imponerande!!! Eller som den genomsnittliga supportern tänker "dom hade väl borta sin bästa spelare".

Ny speldag blir som det ser ut onsdagkväll 20:30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback