Magsjuk

Det blev ingen Lisa Miskovsky-konsert för min del igår. En släng av magsjuka hann slå ut mig och det blev att vara hemma för min del. Jag måste väl medge att jag haft bättre fredagar än igår. Varslad om uppsägning, magsjuk och missad konsert. Men på något sätt känner jag mig rätt positiv ändå och det är ju bra.

Det som svider i dagsläget lite mer är att jag inte kan följa med herrlaget till Övik. Men jag får helt enkelt lita på att de bärgar hem poängen utan min medverkan.

*****

Hann roa mig lite igår med att bland annat göra ett Seinfeld-test som jag hittade på expressens hemsida. 26 rätt av 26 möjliga för min del. Allt annat hade varit en besvikelse i mina ögon. Vill du också göra testet så finns återfinns det
HÄR.

*****

Har tappat nästan två kilo medan jag varit sjuk hittills och vägde i morse 75,8 kg. Förra gången jag var nere i 75 kilosklassen var nog sent 90-tal och Fredrik "Ficke" Lundberg var ordförande i innebandysektionen. Nu kommer ju dessa kilon lätt komma tillbaka när jag kan börja äta lite mer fast föda och jag återgår till cirka 77 kg eller 2000-tal och Bengt Johansson som innebandyordförande.

Jag hoppas ni precis som jag har som referensram till olika händelser vem som varit ordförande i innebandysektionen.

*****

Jag kommer att terrorisera de stackars medresta fansen till vår match idag för att få matchrapporter.

*****

20 minuter till samling och får man gissa att Erik Nordin håller på varmköra bilen just nu för att få de bästa möjliga förhållandena för att kunna sladda sig till Fritidscentrum. Tvillingarna Röring håller förmodligen på lägga upp en strategi så ingen herrlagsspelare sätter sig bredvid deras syster i bussen.

Allt kan hända och bollen är rund.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback