Snart varslad

Som de flesta industriföretag kommer Idexator där jag jobbas tvingas till att varsla människor om uppsägning. Idag får vi nog veta hur många det blir, men eftersom jag inte varit anställd så överjävligt länge så kommer jag att bli varslad. Frågan är bara när...

Det kan ju vända konjukturmässigt, men om man får "ledig" tid så finns det ju större chans att man tar sig i väg på nån resa. Som vanlig saknas resesällskap så hör av dig (avdelning kontaktannons).

*****

Ikväll väntar en Lisa Miskovsky-konsert för mig och Bowlarn. Frågan är om jag stavade hennes namn rätt, men jag hoppas det.

***** 

En del andra nyheter kommer upp också, men det är bara att gilla läget och leva på! Jag menar på lördag får ju herrlaget åka buss med damlaget till Övik. Hur spännande är inte det på en skala?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback