Sovmorgon

I och med att jag går förmiddagsskift i veckan, men ska på utbildning 8:30 så fick jag en skön sovmorgon idag. Skönt med tre poäng igår, även om jag tyckte vi gjorde det lite väl bekvämt för oss. Att bara göra fem mål på alla de chanser vi skapade är nästan ett underbetyg, men spelarna ska ha en eloge för att vi spelade upp oss i slutet av matchen. Lite av det som saknades igår var att våga ta skitjobbet framför motståndarnas mål och jag hoppas det finns spelare som är villiga att göra det i framtiden. Annars kastar vi in mig i den rollen och det vill ju knappast någon - trots mina fina meriter från den rollen i ungdomshockey. haha

Så en uppmaning till spelarna - våga ta skitjobbet!!!!

Nu ska jag på kurs och sedan är det träning på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback