Gästböcker

Jag fullkomligen älskar de lag som fortfarande har gästböcker på sin hemsida. Detta eftersom jag jag njuter totalt av att läsa all pajkastning som förekommer. Däremot är det inte lika roligt att hålla koll på det som skrivs i en gästbok och därför togs den bort för rätt länge sedan på vår egen hemsida och ersattes med ett forum.

Eftersom många innebandylag har rätt döda hemsidor är det kul att gästböckerna livar upp lite istället. Vi får väl se hur många lag som tagit bort sin gästbok innan säsongen är slut.

*****

Blev uppringd av Niklas Andersson idag för övrigt och han presenterade sig "Hej jag heter Niklas Andersson och ringer från Liljaskolan". Jag trodde han drev med mig, men tydligen hade han bara ringt fel. En kul lirare som jag hoppas få spela med i många år framöver.

*****

Måste för övrigt tipsa om att Marcus "Bowlarn" Gunnarsson har börjat blogga igen. Läs och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback