Stegtävling

Vi är med i en stegtävling på jobbet och jag hade faktiskt tänkt rycka upp mig och promenera till jobbet även på förmiddagsveckorna. Ordet "även" var kanske lite överdrivet i detta sammanhang dock. Det är lätt att man sölar för mycket och inte "hinner" på eftermiddagsveckorna heller.  Men hursomhelst hade jag tänkt gå i morse. Så här med facit i hand så var sängen för skön och bilen står på parkeringen.

Men jag planerar faktiskt att vara så nördig så jag går hem efter jobbet och sedan tillbaka för att hämta bilen. Jag gillar att promenera och röra på mig och målet är att jag ska ha så mycket att steg att Robert Hedman börjar ifrågasätta mina inrapporterade resultat och börjar förfölja mig för att själv räkna stegen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback