Så vill jag se Dark Müsli

I helgen avgjordes som sagt Ligacupgruppspelet och Dalen tvålade dit Umeå City i kampen om Umeå. Jag har tidigare sagt att jag tror att mycket av Dalens defensiv beror på om #27 Dark Müsli är dominant eller inte. I matchen mot Umeå City spelade han precis som jag ville. Smällde på, var smågrinig (på ett positivt sätt), visade attityd och inställning. Samt att han fick hänga dit några mål också som bonus.

Så vill jag se #27 Dark Müsli i Dalen.

*****

Jag vill se ännu mera skott från John Lehnberg också i Dalen. Ett grymt offensivt vapen för Umeålaget.

*****

Filip Stenmark spelade för övrigt otroligt moget i helgen. Man ska komma i håg att han född 1992 och spelar redan så moget som han gör. Frågan är hur han håller i Superligan?

*****

Tänkte för övrigt lägga in några bilder senare från Ligacupen som fastnat i min kamera.

Kommentarer
Postat av: BenKt

Nån bild med två målvaktsfenomen på läktaren?

2008-09-02 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback