Såg Sandåkern vinna

Var igår med lite Vindelnfolk och såg Sandåkern besegra Sollefteå med 10-1. SSK spelade stabilt och gjorde vad man skulle, men faktum är ju att dom inte behövde slita ihjäl sig när Sollefteå inte direkt bjöd upp till dans.

*****

Innan jag la mig igår kväll så såg jag en gammal Nirvana-konsert och jag tror jag måste ladda inte alla album i telefonen så jag kan lyssna lite på jobbet i veckan. Nirvana och Ebba Grön är de band som fastnade mest hos mig i tonåren och som lever kvar än. Har ju länge haft planer att leta upp någon gammal Nirvana-affisch som prydde pojkrummet på cellovägen och hänga upp i mitt nuvarande boende.


*****


Kan förvarna alla fåfänga spelare att vi kommer börja ta nya spelarpresentationsbilder i veckan. Så blötlägg håret och sminka bort eventuella skamfläckar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback