Den osminkade sanningen

Blev idag väckt av att Jonas Holmström stod och plingade på dörren. Många tror kanske nu att han säljer majblommor som alla andra som ringer på dörrklockar den här tiden på året, men så var inte fallet. Jag hade igår lovat att hämta en hyrbil i Umeå på eftermiddagen, vilket i verkligheten visade sig vara förmiddagen.

Det är inte många som får se mig nyvaken och osminkad...

*****

Passade på att luncha med Rebellernas basist, tillika föredetta innebandyspelaren i Vindeln, Emil Hägglund. Vi satt och stal sol på uteserveringen på Catarinas - som för övrigt totalt bräcker Subway när det gäller att göra mackor.

*****

Eftersom den man vi en gång kallade Bowlarn är så passiv med sin blogg så ska jag ta eget initiativ och ta bort hans bloggbild på hemsidan, så får han väl fixa tillbaka den om han planerar att göra en comeback.

*****

Det blir intressant att se vad Dalens herrar kan gräva fram när det gäller nyförvärv. Trots att dom tappat många nyckelspelare tror jag dom kan få ett intressant lag. Med senaste årens slutspelsstatistik kan det behövas lite nytt blod i laget.

*****

Det kunde för övrigt lika gärna ha blivit Jonas Holmström som fått smeknamnet Bowlarn, men ryktet gör gällande att han redan hade så många smeknamn redan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Börjar du bli lat nu? Fetlägg ALLA namn

2009-04-25 @ 11:34:40
Postat av: död åt tengil

bloggen är död...

2009-05-03 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback