Jasså natten vi möts igen...

Det känns kul att se att kommentatorfältet verkar fungera i bloggen. Har länge känt en stor oro att det inte skulle fungerat eftersom det varit så tyst. Så nu är det bara att ni stackars trogna/otrogna (?) läsare fortsätter i samma stil och vräker ur sig kommentarer.

*****

Är inne i ett en bra NHL-trend och har sett mycket matcher på slutet. Nu närmast väntar Columbus-Detroit och Detroit kommer mest troligt att säkra avancemang till nästa omgång. Har hittills sett två av tre matcher i den serien och Columbus som gör sitt första slutspel verkar mest bara nöjd att vara i slutspel. Det räcker inte om man ska vinna.

*****

Appropå vinna så kommer det på hemsidan snart presenteras vilka spelare som vunnit mest matcher i herrlaget. Den statistiken är ju självklart rätt kopplad till hur många matcher man spelat, så det som kanske är ännu mer intressant - det vill säga vilka spelare som har bäst vinstprocent kommer att presenteras efter det. Håll utkik!

*****

Jag ser rätt mycket tv på nätet och jag måste verkligen säga att det är ju hur underbart som helst med till exempel svtplay.se och de andra motsvarigheterna där man kan se gratis tv-program när man själv vill.

*****

Gick igenom inlägg och tänkte fetlägga de namn jag skrivit om, men insåg att det inte fanns något så därför säger jag Jacob Jonsson nu så jag får något att fetlägga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback