Ny dag - nya möjligheter

Ny träningsdag, men denna gång slapp vi några överdrivet griniga 93-or. Kanske har dom lärt sig att stänga igen och prestera istället? Eller var det bara jag som var ovanligt snäll i mitt spel?

*****

Truppbyggandet inför kommande säsong är självklart igång och på hemsidan presenteras nu John Stattin som klar för ännu en säsong. En viktig stöttepelare i vår defensiv och helt klart en värdig arvtagare till mitt grisspel. Vem i laget minns inte träningen när poängkungen Niklas Andersson skrek ut sitt vrede mot Stattin och John svarade med att flina. När man möter en forward som skriker av ilska vet man att man lyckats som gris!

*****

I morgon bär det som sagt iväg för SM-final i Stockholm där jag tänkte scouta in några tilltänkta spelare till laget. Nån Magnus som heter Svensson i efternamn sägs tydligen vara nåt för oss, om han nu är frisk och kan spela.

*****

Med Stattin klar har vi enligt hemsidan klart med tre spelare. Vilket gör att vi har ungefär lika bred trupp som Vindelns fotbollsherrar just nu...

*****

Frågan är vem vi ska presentera som klar nästa gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback