Abstinens

Jag känner att det var på tok för länge sedan jag var och såg en innebandymatch. Lösningen är kanske helt enkelt att fara ner till Umeå och se någon träningsmatch. Annars får jag invänta Nolia-cup som är i slutet av denna månad.

*****

Sandåkernbacken Peter Grönroos får följa med Dalen till Tjeckien. Bara att invänta och se hur många "tittfinter" det blir från hans sida. Jag skulle också vilja se Niklas Blomberg prova på spel i Dalen. Det känns som en målskytt som även kan lyckas i högre sammanhang.

*****

Först förlorade Manchester United igår och sedan krashade ett sparat spel i FM för Robert Lövgren. En tung dag för honom, så vi får hoppas att han har större lycka på kvällens träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback