Byte

Byter i morgon min tillvaro till att bli student. Dock blir det inte under någon längre period, utan jag ska bara läsa en halv termin i ämnet Idrottsjuridik. Personligen hoppas jag att det ska bli riktigt intressant och denna vecka måste jag ställa väckaren tre dagar för Umeå-resa.

*****

Nolia Cup är slutspelad och det blev de två lagen som var förhandstippade som tog hem det hela. Det vill säga IBK Dalen på herrsidan och damcupen vann Iksu.

*****

Åkte på en släng av matförgiftning under lördagseftermiddagen, men inte värre än att jag kunde se de matcher jag planerade att se.

*****

Vindelnlaget på läktaren stärktes under finaldagen upp av tvillingarna Raring som tragiskt nog höll på Thorengruppen i herrfinalen.

*****

Jag må ha blivit matförgiftad, men stackars Bowlarn verkade lida av svininfluensa hela helgen, så nu får man väl det också. Men då blir man väl en erfarenhet rikare...

*****

Efter att ha "genomlidit" två dagar av diverse gruppspel så viker herr och fru Holmström in årorna när det ska börja spelas om pokalerna. Miss i planeringen eller lockade kanske saft och bullar på hemmaplan mer. Dom "skyllde" i alla fall hemresan på förre (?) Vindelnspelaren Robert Lövgren och bloggen ska väl inte vara sämre "SHAME ON YOU!".

*****

Nu ska jag själv skämmas lite, alternativt se ett avsnitt av nån tv-serie innan jag styr min riktning mot sängen för några välförtjänta sekunder av sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback