Första dagen

Gjorde idag, precis som många andra, min första dag som student denna termin. Det känns väl inte särskilt speciellt med att vara student, med tanke på att jag läst 3 1/2 år innan, men däremot var jag lite förvirrad när jag skulle läsa schemat igår. S311 var självklart Samhällsvetarhuset 311.

Första dagen på idrottsjuridiken innebar enbart en kort introduktion, så jag behövde inte slita ihjäl mig första dagen. Däremot verkar ämnet riktigt intressant, så jag hoppas det blir lärorikt. Den kursansvarige har som mål att vi ska ha nytta av det vi lär oss i idrottsintresset efter kursen. Så VIF-innebandy kanske känner någon nytta av mig i framtiden...

*****

Träning ikväll. Förra måndagen var vi 18 utespelare. Återstår att se vad det blir för uppslutning ikväll...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi har väl aldrig haft någon nytta av dig, men någon gång ska väl bli den första.

2009-08-31 @ 19:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback