Framtid

Sitter och laddar för att bli slagen i lite tennis av Toby Sjoogreen. Men jag hoppas i alla fall att jag tar fler game än tidigare, så jag har någon slags utvecklingskurva.

*****

Jag var inne på Svenska filminsitutets hemsida idag och insåg att det ska spelas in filmer om Skärgårdsdoktorn och en uppföljare till Jägarna. Det kan ju bli riktigt intressant om dom görs bra.

*****

Pratade med Rebellgitarristen igår när han satt på flygplan mellan New York och Los Angeles. Att kunna surfa på ett flygplan kom vi båda fram till att det var jävligt "framtid".

*****

Nicke Andersson var förbi på ett möte med jag och herr Holmström efter träningen igår. Denna gång fick han dock inte se "Gökboet".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback