Halvtid

Jag har tagit någon slags halvtidsvila för innebandytittandet idag nu. Dock kommer andra halvlek att vara betydligt längre än första då jag bara sett Granlo-Sandåkern på förmiddagen. En match där SSK lyckades vinna med uddamålet. Däremot tror jag ett mer utvilat Thorengruppen blir för tufft sedan för SSK.

*****

Cupens mest "intressanta" händelse hittills är dock i mina ögon när en Superligaspelare försökte smita in utan att betala inträde och sedan var upprörd när han blev avslöjad.

*****

Herr Holmström har utlovat att han kommer filma lite av någon match i eftermiddag och jag hoppas verkligen att han lägger in ett kommentatorspår när kameran är på "rec".

Mitt eget inköp av kamera kommer dock skjutas upp lite då jag inte orkat grotta in mig i utbudet.

*****

Verkar som vi har på gång en matchprogramskvinna i alla fall till herrmatcherna kommande säsong. Vore grymt om någon tar på sig det. Är riktigt kul med uppdaterade och fräscha matchprogram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback