Hövva!

Led man som Liverpoolsupporter förra helgen så kan jag intyga att man inte var direkt nöjd som Manchester Unitedsupporter igår. Man Utd förlorade mot Burnley och det var länge sedan jag såg ett så slarvigt och ofukuserat United. Igår hade även jag instämt i Jonas Holmströms sågningskör mot Michael Owen, även om hans anledning mest är avundsjuka tror jag, då Owen inte återvänt till Liverpool.

Uniteds manager Alex Ferguson valde att byta ut Anderson, Owen och Brown. Och det gjorde han verkligen helt rätt i. Även om det lika gärna kunde varit Park istället för Anderson också.

Summering av matchen: Skit!

Kommentarer
Postat av: kaaz

ja tro att herr wilhelmsson skulle ha dominerat på uniteds mittfält igår..så jävla dåligt var det..inget ont om wilhelmsson

2009-08-20 @ 10:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback