Minns söndagen med glädje

Det är fortfarande med glädjande känslor jag kan titta tillbaka på söndagen. Den innehöll nämligen en skön trippel, eller vad sägs om:
* Manchester United 3 poäng
* Dalen vann Tjeck-Open
* Liverpool 0 poäng

*****

Jag och Mr. MVP 2008/2009, även känd som Tobias Holmström, gick i lördags till ett matställe i Vindeln. När Tobias beställt säger restaurangägaren något i stil med "du måste variera dig", varpå Tobbe ändrar sin beställning. Vet inte vad det säger om lillebror Holmströms personlighet, men han kommenterade det hela själv med orden "han har en poäng".

*****

Storebror Holmström var självklart bitter när Liverpool inkasserade noll poäng. Men till skillnad från många andra andra fans i idrott säger han ju i alla fall "vi förlorade". Annars brukar ju många säga "vi vann" och "dom förlorade". Han är med andra ord ingen medgångssupporter bara?

*****'

Nu ska jag ta och peta i mig nån slags frukost innan Marcus "Bowlarn" Gunnarsson plockar upp mig och visar mig Umeås nöjesliv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback