Debatt

Så vad har hänt sen sist? Jag har sett Debatt, som gjorde en korrekt nyhetsvärdering och la mer krut på debatten om de mindre begåvade poliserna i Malmö som uttalat sig rätt obegåvat om folk i Rosengård. Diskussionen om hockey och våld då? Ja det blev inte mycket som vettigt som väntat. Janne Josefsson är en duktig journalist som gjort mycket bra, men hålla i debatter om idrott tycker jag inte han ska göra. Har sett både den här och den som handlade om sportjournalistik och tycker mest det blir jobbigt att se.

*****

I övrigt har jag sedan förra blogginlägget gjort följande:
* Druckit oboy för första gången på riktigt länge.
* Diskuterat lite innebandyframtid med min kollega herr Holmström.
* Bytt ut två av mina kuddar i sängen.
* Sett den gamla Vindelnmålvakten Adam Holmgren hoppa ner i en isvak och sedan tappert försöka säga sitt eget namn.
Länk finns här. (Tack för tipset Simon Larsson, som i sin tur vill tacka Mattias Lövgren).

Kommentarer
Postat av: adman

adam tyckte det var kallt...

2009-02-06 @ 08:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback