Jag erkänner

Jag vet inte om ni noterat uppgörelsen i hockeysverige mellan Lindköping och Brynäs. Nu har de inbladade fått sina domar och det är dags att analysera varför de blev som de blev. Aftonbladet drog idag på att hockeyspelaren Andreas  Jämtin, och linjedomaren som var vittne till bråket med Brynäsledningen, är vänner på internetsidan facebook. Detta kan ha påverkat hans vittnesmål antar jag dom vill ha det till.


Jag vill därför redan nu meddela att jag är vän med innebandydomaren Peter Popuu på facebook. Detta kan vara bra för folket att veta redan nu om jag skulle bli inblandad i nåt skit på innebandyplanen...

*****

Till signaturen som tror att Erik Rörings bästa musikminne har med Kristian Täljeblad att göra så kan jag meddela att herr Täljeblad hade i alla fall lämnat över gitarren till någon ur det äldre gardet då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback