Jag måste vara sist

Jag brukar vanligtvist vara den som lämnar träningen sist, men igår var jag inte ombytt och valde att inte vara sist från omklädningsrummet. Straffet blev att jag glömde en väska jag hade med, så det kanske finns en anledning till att jag ska vara sist från träningen. Annars glömmer jag helt enkelt lika mycket prylar som alla andra.

Per Nilsson påstås ha sagt att ingen borde ta med sig väskan, eftersom vi hade lämnat några strumpor en gång som var hans. Men jag säger bara "Mästerkatt" Nilsson att om jag hade lämnat allt som tillhör dig då hade du inte haft några fräcka långkalsonger att glida runt i längre...


*****


Tillbaka på jobbet efter två dagars sjukfrånvaro och här städas det för fullt. Kan vara rätt skönt att göra något annat på jobbet faktiskt. Tiden går lite snabbare.


*****


Vi hade en kille på provspel igår och jag tror han får komma och visa upp sig lite fler gånger innan vi bestämmer om vi vill slanta upp pengarna det kostar att ha honom i laget. Han vet träningstiderna, så det bör inte vara något problem.


Kommentarer
Postat av: asd

Nångång ska jag hämnas, mina heliga sockar går inte att köpa för pengar

2009-02-13 @ 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback