Stängt

Dryg känsla av att upptäcka att biblioteket är stängt på måndagar när man vill plölja igenom VF-sporten. Nu fick jag istället nöja med mig att surfa runt och läsa nyheterna istället.

Lyckades även surfa in på Öviks hemsida, det vill säga laget vi vann mot i helgen. Vet inte riktigt om jag håller med om allt som står om matchen. Jag skulle vilja påstå att vi lät dom spela upp på ett visst ställe och ser dom det som en bedrift så visst.

*****

Gårdagens seger firades precis som segern innan med att käka lite mat med Oskar Larsson och Kristian Täljeblad framför Premier Leauge-fotboll.

Bowlarn dök förbi och kikade på Super Bowl i natt. Däremot somnade jag i från matchen när herr Bowlare begav sig hem i slutet av matchen.

*****

Ingen J. Holmström på träningen ikväll och det innebär väl att vi fortsätter träna på hur man delar ut tjuvsmällar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kräver att ni fortsätter med finliret. Innebandy är lirarnas idrott, inget annat

2009-02-02 @ 18:15:10
Postat av: Camilla

VF finns att läsa på Torget, skolan har resurser//

2009-02-03 @ 10:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback