Youtubefritt

Såg finalen av "På spåret" ikväll och då var det bland annat ett klipp på Alfred Hitchcock när han hade förbjudit folk att komma in på bion efter "Psycho" börjat. Motiveringen var helt enkelt att man köper inte en deckare och börjar på sidan 100. Jag håller med herr Hitchcock om att man inte ska smyga in efter filmen börjat på bio.

*****

På söndag är det dags att möta Röbäcks IF på bortaplan. Vad jag minns från förra mötet mot dem, var att vi var sjukligt ineffektiva och bommade mängder av målchanser. Förhoppningsvis har vi ställt in siktena och har fart under fötterna. Då tror jag det blir tre poäng.

*****

Har noterat att jag mer eller mindre bara länkat till massa youtube-videor på sistone här i bloggen. Så detta inlägg tänkte jag hålla fritt från det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback