Efter regn kommer solsken

Helgens match var ju som sagt "mindre bra", men det som verkligen var positivt var att vi vände på det och följde upp det hela med en bra träning. Riktigt kul att se att samtliga närvarande laddade om batterierna och gjorde vad vi skulle på träningen. Totalt 18 utespelare gjorde att vi spelade en internmatch 2x20 minuter, där det gråa laget till slut vann med 6-5 i suddendeath. Lars Vilhelmssons långboll förvaltade Johan Röring på ett snygg sätt. Måste jag tillägga att jag spelade i det gråa laget? Det bör de flesta räknat ut eftersom jag ens orkade nämna resultatet.

*****

Om vi spelade upp oss och gjorde en bra träning igår så var Helsingborgs närvaro i Gammliahallen i söndags allt annat än imponerande. Ett effektivt Dalen fullkomligt mosade FC Helsingborg och det var klasskillnad.

*****

Toby Sjögren glömde sin Carlbomtröja efter träningen och den finns numera hemma hos mig. Härmed börjar budgivningen på tröjan. Utgångsbud 10 kr. Vad ger ni för den?

*****

Rykten säger att det blir filmkväll ikväll och det är ju aldrig fel. Frågan är vad det blir för gött bara?

*****

Sjooooogreeeen kan nog andas ut angående tröjan ändå. Med tanke på att han har haft bra närvaro när vi sett innebandy på slutet så förtjänar han faktiskt att få ha kvar den. Om inte någon kommer med ett bra bud förstås. Men oddsen för att nån ens ska orka kommentera detta inlägg är inte så stor. (Kommentarfiske?)

*****

Vi var i fredags och såg toppmatchen i division II mellan Sandåkern-Thorengruppen. Totalt 1051 åskådare, om jag inte minns fel. Riktigt imponerande. Däremot har varken Sandåkern eller Thoren på sina hemsidor lyckats knåpa ihop något som liknar ett referat än. Det imponerar desto mindre...

Kommentarer
Postat av: #92

Jag bjuder 50 spänn.

2009-01-13 @ 11:40:57
Postat av: #92

...för Carlbomtröjan menade jag.

2009-01-13 @ 11:41:26
Postat av: #92

Vad är högsta budet på tröjan?

2009-01-13 @ 17:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback