Måndagsuppdatering

Fikarast på jobbet som innebär lite surfning. Mitt tandläkarbesök gick väl hyfsat i alla fall - inga hål i tänderna, men lite andra "issues" som jag visste om redan.

*****

Vi förlorade stort mot Sandåkern/2 i helgen och jag skulle väl ljuga om jag sa att jag är nöjd med vad vi presterat hittills denna säsong. Tyvärr är vi inte riktigt villiga som lag att ta grovjobbet, vilket innebär att vi alltför ofta jobbar en och en istället för som ett helt lag. Det måste helt enkelt till en attitydförändring hos hela laget, allt från spelare till ledare, så att vi börjar jobba lite mer för varandra. Då kommer också poängen att trilla in tror jag...

*****

Bakade lite i förrgår och frågan är om man någonsin växer ifrån känslan att smeten är mer eller mindre godare än själva grejen man bakar?

*****

När jag får tid över på jobbet och allt flyter på sitter jag för närvarande och bläddrar i lite resekataloger. Aldrig fel att drömma sig bort lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback