Mindre än två timmar till Öhman-show

Gårdagen blev fylld med lite matcher i 13-dagscupen. Jag har inte sett Ersboda SK någonting tidigare denna säsong så det var väl dags helt enkelt. Dessutom fick jag se Sandåkerns herrar "bara" spela 2-2 mot IBK Ersboda, men eftersom det är ett gruppspel där alla fyra lagen går till semifinal gjorde ju inte det så mycket. Gruppspelet handlar ju annars om att slippa möta Ersboda SK i semifinalen.

*****

Cirka 90 minuter kvar till Superligamatchen mellan IBK Dalen och Storvreta. Hoppas på en Dalenvinst och samtidigt vill jag att Storvretaprofilen Hannes Öhman ska skapa lite känslor i matchen. Han är en av mina favoritspelare i Superligan just för att han har så brett register - retsticka, poängmakare och stor vinnarskalle.

*****

Den främsta innebandyspelaren genom tiderna är ju annars självklart Esa Karjalainen.
Och för alla juniorer med dålig koll så är det en gammal svensk storback.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback