Nytt år sägs det

Såg senaste Indiana Jones när den gick på bio och nu kände jag att det var dags att se om den. Så nu sitter jag här med ett glas milkshake i handen och ser film, samtidigt som jag bloggar. Multimänniska måste jag säga.

*****

Morgondagen kommer att förgyllas med utebandy på morgonen. Så som vanligt uppmanas alla att hålla uppe blicken och inte stirra alltför mycket på bollen. Går även rykte om att en framtida värvning kommer att delta. Vi får väl se...

På eftermiddagen blir det Umeåresa som gäller för lite innebandy eller utgång. Framtiden får utvisa vilket.

*****

En kompis som bor i London ska bli farsa i dagarna. Grattis i förskott säger vi till honom!

*****

Glöm inte bort att följa Anton Ekströms äventyr i länslaget på hemsidan och via innebandyförbundet. Matcherna bör liveuppdateras och länken dit hittar ni på vår hemsida.

*****

Eftersom jag varit en liten hangaround i innebandyn sedan den var ny i Vindeln så har jag hunnit se en hel del matcherna. Jag har därför planerat att ranka positionsvis de bästa Vindelnspelarna i mina ögon. Håll ögonen öppna för det framöver eller blunda. Välj själva!

*****

Nu är hotell och flyg bokat till SM-finalen i innebandy och jag kan konstatera att det kommer bli en bra resmånad april 2009. Först USA och Kanada, sedan Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback