Tandläkaren i morgon

I morgon bitti är det dags att besöka tandläkaren och det kan faktiskt sluta hur som helst. Jag har aldrig hittills haft några hål i tänderna, men jag har en känsla av att den trenden kommer vända snart dessvärre.

*****

I tisdags var det Ligacupen som gällde och i morgon "reser" vi ner för att Sandåkern-Thorengruppen i division II. Ett derby som är lagt en fredagkväll i Gammliahallen för att locka mer publik. Smart om ni frågar mig.

*****

Åkte lite runt byn igår med Kristian Täljeblad som rätt nyligt tagit körkort och det var ju ett äventyr i sig. Eller vad säger du Kristian?


*****


Nu återstår snart fem timmar arbete innan jag får ta helg. Skönt ska det bli - att ta helg alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback