Uppdatering budgivning

Budgivningen på Sjögrens Carlbomtröja som han glömde efter träningen går lite halvtungt. Därför har jag tagit beslutat att lägga in en bild som kanske lockar er att lägga ett bud. Bugivningen inleddes med att #92 i herrlaget la ett bud på 50 kronor genom bloggen. Sedan har Tobias Sjögren smsat in ett bud på 100 kronor för att få tillbaka sin tröja. Maffiametoder att sälja tillbaka något till någon som redan äger det....


Bör tilläggas att varken jag eller min människolampa är till salu, trots att vi förmodligen framstår som billigare än Dalenplagget.

Fortsätt budgivningen i bloggen...

Kommentarer
Postat av: carlbom

jag bjuder 10 kr mer än vad den där sjögren någonsin kommer att göra.

2009-01-13 @ 23:36:29
Postat av: #92

Jag måste härmed kliva av budgivningen då jag inte längre anser mig ha råd att buda över varken Sjögren eller "Carlbom"

2009-01-14 @ 14:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback